AUDI R8
La carrosseria de l'R8 està construïda completament en alumini. Les preses d'aire no només són un element estilístic, sinó que ajuden a millorar l'aerodinàmica i a ventilar el motor.
Interior
L'arquitectura de l'habitacle està orientada bàsicament cap al conductor. El volant, com qualsevol esportiu modern, tallat en la seva part inferior, ja que és l'única forma de donar lloc a les cames. El disseny combina molta modernitat i alguns tocs retro, com es veu en la forma dels rellotges.
El motor de l'R8 és un gasolina V8 amb quatre vàlvules per cilindre i injecció directa FSI, relacionada amb la d'altres models del Grup Volkswagen. La seva potència màxima és de 420 CV a 7800 rpm, i el seu parell motor màxim és de 430 Nm. Entre les 3.500 i 7.600 rpm, el parell motor és superior a 385 Nm.
L'R8 accelera de 0 a 100 km/h en 4,6 s i la seva velocitat màxima és de 301 km/h, fregant les 8.250 rpm.
També hi ha una versió amb un motor V10 de 5.204 cc que dóna 525 CV de potència a 8.000 rpm. El seu parell motor màxim és de 530 Nm a 6.500 rpm. Aquest, pesa 258 kg, 31 kg més que el V8 del R8 4.2. Aquest Audi R8 5.2 FSI quattro accelera de 0-100 km/h en tan sols 3,9 segons i la seva velocitat màxima és de 319 km/h. La suspensió és de doble braç en ambdós eixos, i incorpora la tecnologia "Audi Magnetic Ride". Els amortidors tenen un líquid magnètic la viscositat del qual pot canviar-se per a endurir o ablanir la suspensió, triada d'acord amb cada situació a través d'una computadora la qual a través d'uns magnetos reagrupa les partícules metàl·liques dintre del fluid fent el líquid més viscós. Amb això, es dificulta el pas del fluid d'una cambra a l'altra aconseguint més duresa en l'amortidor.
L'interior està dominat per cuir i Alcántara , encara que hi ha l'opció de demanar els seients en cuir únicament . El que potser si defraudi en certa forma és seu quadre de comandament , molt similar al ja vist en l'Audi A6 . La palanca de canvis , tota en alumini , potser pot fer difícil l'accés als comandaments del climatitzador.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada